Program de facturare online integrat cu e-Factura & e-Transport

Întrebări frecvente

Înapoi la listă

Ce e de făcut după perioada promoțională?

Ai ajuns la finalul perioadei promoționale?

Ca să poți folosi în continuare aplicația, ai două opțiuni:

Poți trece la varianta gratuită, cu limitări.

Sau poți alege unul dintre abonamentele noastre.

Procedura e foarte simplă, durează câteva minute, și se face exclusiv online.

Indiferent ce alegi, gratuit sau contra cost, urmează pașii:

  • Dă clic pe numele de utilizator din partea dreaptă sus și mergi la meniul Facturi & detalii abonament.

Ce e de făcut după perioada promoțională? - pasul 1

  • Clic pe butonul Alege un abonament.

Ce e de făcut după perioada promoțională? - pasul 2

  • Consultă grila de prețuri ca să identifici varianta de abonament care ți se potrivește cel mai bine.

Ce e de făcut după perioada promoțională? - pasul 3

  • Alege tipul abonamentului: gratuit sau contra cost.

Dacă ai ales un abonament plătit:

  • Alege intervalul de plată.

  • Citește contractul și, dacă ești de acord, dă clic pe butonul Accept termenii contractului.

Ce e de făcut după perioada promoțională? - pasul 4

Vei primi pe e-mail o copie a contractului. Acesta intră în vigoare imediat, deci vei avea acces instantaneu la facilitățile oferite de abonamentul ales.

Factura se va emite automat în data de 15 a lunii.

Dacă ai ales un abonament cu plată:

Înapoi la listă