factureaza.ro
Tu ce facturezi azi?

Întrebări frecvente

Înapoi la listă

Ce faci dacă ai transmis la e-Factura o factură greșită sau o factură pentru care ai efectuat o stornare

Facturile transmise și validate de ANAF (au primit index de descărcare) nu pot fi nici șterse, nici anulate și nici modificate. Iată ce poți să faci dacă pe o anumită factură intervin probleme.

Dacă ai transmis factura cu datele greșite

Emiți o factură nouă cu datele corecte.

Urmezi pașii ca să transmiți și această factură la e-Factura.

Atunci când alegi setările e-Factura specifice acestei facturi, la secțiunea Generale (sau, după caz, Detalii principale), în câmpul Tip de factură, alegi 384 Factură corectată.

Cum stornezi sau corectezi efactura - pasul 1

Mergi apoi la secțiunea Referințe, dai click pe Adaugă referință la o factură anterioară, completezi câmpurile Numărul facturii anterioare și Data facturii anterioare.

Cum stornezi sau corectezi efactura - pasul 2

Dacă ai transmis o factura ulterior stornată (total sau parțial)

Urmezi pașii ca să transmiți factura storno la e-Factura.

Atunci când alegi setările e-Factura specifice acestei facturi, la secțiunea Generale (sau, după caz, Detalii principale), în câmpul Tip de factură, rămâi pe valoarea implicită, și anume codul 380.

Cum stornezi sau corectezi efactura - pasul 3

Mergi apoi la secțiunea Referințe, dai click pe Adaugă referință la o factură anterioară, completezi câmpurile Numărul facturii anterioare și Data facturii anterioare.

Cum stornezi sau corectezi efactura - pasul 4

Opțional, poți anunța și clientul în aceste situații, dar, dacă e persoană juridică, va primi oricum factura corectată sau factura storno în propriul SPV.

Înapoi la listă